Завдання на 2018-2019 навчальний рік
1. Спрямувати діяльність усіх форм методичної роботи на реалізацію міської методичної проблеми «Науково-методичний супровід упровадження компетентністного підходу в навчально-виховний пооцес в умовах інноваційного розвитку регіональної освіти» та проблеми, над якою працює школа «Розвиток творчого потенціалу вчителів та формування ключових компетентностей учнів шляхом упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес».
2. Здійснювати організаційно-методичний супровід упровадження Державного стандарту початкової освіти та Концепції «Нова українська школа» в 1-х класах.
3. Забезпечити методичний супровід викладання профільних навчальних предметів у 11 класі, підготовку до ЗНО.
4. Активізувати роботу по національно-патріотичному вихованню дітей та молоді, добирати й поєднувати різноманітні активні методи і форми патріотичного виховання, формувати переконливе почуття патріотизму, громадянської свідомості учнів. Продовжити роботу шкільного загону «Козаченьки».
5. Забезпечити формування й розвиток системи організаційного та методичного супроводу навчально-виховного процесу, педагогічних працівників через ефективну роботу сайту КМНМЦ, шкільного сайту, персональних сайтів та блогів методистів з метою надання оперативної адресної допомоги педагогічним працівникам.
6. Продовжити роботу з обдарованими учнями, активно залучати їх до участі у міжнародних, всеукраїнських конкурсах, олімпіадах (у тому числі інтернет-олімпіадах), турнірах, фестивалях, змаганнях.
7. Поповнювати методичний арсенал працівників психологічної служби для роботи з підвищення психологічної культури педагогічних працівників, формування безпечної поведінки учнів у соціальних мережах, профілактики насильства в учнівському середовищі, по формуванню критичного мислення учасників навчально-виховного процесу засобами медіаосвіти.
8. Запровадити і використовувати в роботі по формуванню у підлітків здоровогоспособу життя програму «Дорослішай на здоров’я» для учнів 9-11 класів. Широко впроваджувати медіацію у навчально-виховний процес.
9. Створювати умови для інклюзивного навчання та підтримки дітей з особливими освітніми потребами. |